۱۳۹۳ مهر ۹, چهارشنبه

من هرگز شبیه آنها نخواهم شد!



دیشب خواب عجیبی دیدم : برق مقر مجاهدین در اور سورآز را میخواستند قطع کنند... صبح که از خواب برخاستم. در حالی که مثل همیشه در حال یادداشت کردن رویایم بودم، به مفهوم آن می اندیشیدم. در همین حین، در جریان خبری قرار گرفتم که اتفاقا به مجاهدین در مقر اورسورآز ربط داشت. خبری که وجه اجتماعی مجاهدین را برای لجن مال کردنشان نشانه گرفته بود و من هرچه خواستم خبر را منتشر کنم. دستم به قلم نرفت. برای غلبه کردن بر این تردید با خود اندیشیدم که اگر مجاهدین به چنین موردی در رابطه با من و هر یک از حامیان کمپین یا منتقدین خود برخورد کنند در انتشار و بهره برداری از آن شک نخواهند کرد. آنها حتی برای لجن مال کردن منتقدین خود خبر دروغ و شایعه تولید و پخش میکنند. ولی هیچ کدام از اینها مرا متقاعد نکرد. یک ارزش در ذهنم پررنگ تر و پررنگ تر میشد و در پس آن ابهام من کمرنگ تر کمرنگ تر...: اگر در نبرد با آنهایی که با اخلاقیات و ارزش هایشان مخالفیم، شبیه به آنها بشویم، شک نکنیم که نبرد را به مفهوم ماهوی آن، برای همیشه باخته ایم. 
من بخود قول داده ام که هرگز شبیه آنها نشوم!

عاطفه اقبال - 1 اکتبر 2014


کامنت ها در فیسبوک 


Efat Eghbal
معلومه که هر گز شبیه آنها نخواهی شد ،،شیر پاک مادر را خورده ای ،گوارایت باد …..اما فراموش نمی کنیم ، هر که باد بکارد …طوفان درو خواهد کرد ………...
Majid Bidar
منهم با این موافقم... هر که باد بکارد، طوفان درو خواهد کرد ..
 مساله بر سر شبیه لاجوردی ها و حسین شریعتمداری ها شدن نیست، مساله در کوتاه نیامدن از همان پرنسیبها و اصولی است که توسط همین ها به لجن کشیده شد. ولو سر سوزن و ارزنی ... بهیچوجه .. 


درست یا غلط ... برایم مهم نیست! اما من صورتم را برنمیگردانم تا سیلی دیگری بخورم. برای من دندان در مقابل دندان شرط شده .. همانطور که چشم در برابر چشم ملاها بوده و خواهد بود..
Atefeh Eghbal
مجید عزیز باد را کاشته و طوفان را درو کرده اند.. بیش از این هم درو خواهند کرد. ... اصلا بحث در این نیست که طرف دیگر صورت را بیاوریم تا سیلی دیگری بخوریم. ولی ما شبیه آنها و عملکردهایشان نیستیم و هرگز نخواهیم شد. چون اتفاقا با ضد ارزشهایشان که آنها را به این نقطه رسانده مخالفیم. مخالفت محتوایی و نه صوری....

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر